Altı sene geriye gittiler
Cansel Elçin ve Zeynep Tuğçe Bayat, yüzü oldukları markanın İstanbul Harbiye’deki etkinliğinde boy gösterdi.
Kıyafetleriyle beğenilen çift, “Biz de altı sene geriye gittik gibi hissettik. Gelin-damat gibi oldu. Tenise özel giyindik. Bir tık şıklaştırdık. Arkadaşlarımız ve konuklarımız ile güzel bir akşam geçireceğiz” dedi.