Bir senede 4 katına gitti: Felipe Augusto’dan 20 milyon euro

Son yıllarda scout transferleri ve oyuncu satışlarıyla dikkat çeken Trabzonspor, 5 milyon euroya aldığı Augusto'yu 4 katına sattı. Fırtına'nın parlattığı...

Futbolcu izleme biriminden Eren Mert'in raporu doğrultusunda Trabzonspor'un geçtiğimiz yaz 5 milyon Euro bonservis bedeliyle Cercle Brugge'dan kadrosuna kattığı Felipe Augusto'ya 1 sene yetti...RESMİ AÇIKLAMA BEKLENİYOR40 maçta penaltısız 15 gol atan 22 yaşındaki Sambacı, bonuslar dahil 20 milyon Euro karşılığında Zenit'e satıldı. Haftalardır kulüpler arasında görüşmeler yapılırken, Augusto da yıllık 2.5 milyon Euro civarında bir rakama anlaştı. Sadece 1 senede Fırtına'nın 4 katına sattığı Brezilyalı forvetin transferinin hafta içinde resmen duyurulması bekleniyor.Haberlerimizi Google'da Takip EdinEn güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.Bordo-Mavililer'de şimdi gözler Oulai'ye çevrildi. Ayrıca Nwaiwu'nun da çok ciddi talipleri var ve Trabzonspor Yönetimi'nin istediği rakam 30 milyon Euro.TV RehberiHangi maçHangi kanalda?Şimdi Keşfet