İki kentte orman yangını! Havadan karadan müdahale
Muğla'nın Seydikemer ilçesinde çıkan orman yangınına havadan ve karadan müdahaleyle kontrol altına alındı. Öte yandan İzmir'in Çeşme ilçesinde çöplükte çıkan yangın, otluk ve makilik alana sıçradı. Yangın, daha fazla büyümeden kontrol altına alındı.
Gölbent Mahallesi'ndeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.Haberin DevamıHaberin Devamıİhbar üzerine bölgeye Orman Genel Müdürlüğüne bağlı ekipler sevk edildi.Haberlerimizi Google’da Takip EdinEn güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.Google’da tercih edilenkaynak olarak ekleyinKONTROL ALTINA ALINDIHavadan 3 helikopter ve 1 uçakla, karadan ise 10 arazöz, 5 su tankeri ve iş makineleriyle müdahale edilen yangın kontrol altına alındı.Yangının çıkış nedeniyle ilgili inceleme başlatıldı.ÇÖPLÜKTE ÇIKAN YANGIN MAKİLİK ALANA SIÇRADIİzmir'in Alaçatı Mahallesi yakınlarında bulunan bir çöplük alanda saat 11.30 sıralarında henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Rüzgarın da etkisiyle kısa sürede büyüyen alevler, çevredeki otluk ve makilik alana sıçradı. Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine İzmir Orman Bölge Müdürlüğü'ne bağlı ekipler hızla bölgeye sevk edildi.Haberin DevamıHaberin DevamıHaberin DevamıAlevleri kontrol altına almak için bölgeye 2 uçak, 3 helikopter, 10 arazöz, 2 dozer ve çok sayıda orman işçisi yönlendirildi. Ekiplerin alevlere havadan ve karadan eş zamanlı olarak gerçekleştirdiği etkili müdahale neticesinde yangın, daha fazla büyümeden kontrol altına alındı. Bölgede soğutma çalışmaları sürüyor.Haberin Devamı