‘Perde’yle meydan okudu
Murat Boz ve Poizi, beğeni toplayan ‘Özledim’ performansının ardından yeniden bir araya geldi.
Sanatçıların birbirlerinin şarkılarını devralarak yeniden yorumladığı Red Bull Track Takeover’da, bu kez Boz yorumuyla ‘Perde’ yankılandı. Poizi’nin şarkısını yorumlayan sanatçı, “Bu kez taraf değiştirdik. Dinlemeyi sevdiğim bir şarkıyı kendi duygularımla sahneye taşımak istedim” ifadelerini kullandı.