‘Suyun her damlasını koruyan yaklaşımı güçlendirecek’
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan, “Su Verimliliği Bilgi Sistemi ve Belgelendirme Süreci” ile ilgili paylaşımda bulundu.
Erdoğan, “Su Verimliliği Seferberliği, su kaynaklarımızın korunması adına başlatılan güçlü bir dönüşüm hareketinin ilk adımı. Bu kapsamda hayata geçirilen Su Verimliliği Bilgi Sistemi ve Belgelendirme Süreci’nin, suyun her damlasını koruyan yaklaşımı her alanda daha da güçlendireceğine inanıyorum. Suyun bereketini koruyan bu anlamlı çalışmanın, sürdürülebilir bir geleceğin inşasına katkı sunmasını temenni ediyorum” dedi. Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından başlatılan “Su Verimliliği Seferberliği” ile su kaynaklarının sürdürülebilir yönetimi ve iklim değişikliğine karşı kırılgan yapının güçlendirilmesi hedefleniyor. Su verimliliği sistemini başarıyla hayata geçirenlere Mavi, Yeşil ve Turkuaz olmak üzere üç farklı seviyede Su Verimliliği Belgesi verilecek.