46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
4.088,75%1,54
14.274,02%0,10
02:00
2026 FIFA Dünya Kupası G Grubu 3. maçında Mısır ile İran 1-1 berabere kaldı. Bu sonuçla Mısır, grubu 5 puanla 2. sırada tamamlayarak üst tura yükseldi. İran ise 3 maçta aldığı 3 puanla grubu 3. sırada tamamladı. İran’ın üst tura yükselip yükselmeyeceği, diğer gruplardaki takımların puan ve averajlarına göre belli olacak.SON DAKİKA GOLÜ SAYILMADI90+3 dakikada İran golü buldu. Ezatolahi’nin kullandığı serbest vuruşta kaleci Shobeir’in uzaklaştıramadığı topu Taremi tamamlamak istedi. Savunmadan seken topu Khalilzadeh, çaprazdan filelere gönderdi ancak VAR uyarısı sonrasında ofsayt gerekçesiyle gol geçerli sayılmadı.Haberlerimizi Google’da Takip EdinEn güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.İran sahadan 3 puanla ayrılsaydı diğer sonuçları beklemeden gruptan çıkmaya hak kazanacaktı.İRAN’IN YAŞADIĞI ZORLUKLARİran Milli Futbol Takımı, turnuva öncesinde kamp planlarını defalarca değiştirmek zorunda kalırken, ABD’ye giriş izinleri, personel vizeleri ve taraftar organizasyonlarıyla ilgili yaşanan kısıtlamalar dikkat çekti. Tüm bu süreç, takımın hazırlık sürecine gölge düşürdü.Aynı zamanda iki ülke arasında yaşanan gerginlikler nedeniyle İran Milli Takımı, turnuva boyunca antrenmanlarını Meksika’da gerçekleştiriyor ve maçlar nedeniyle sürekli ABD’ye seyahat etmek zorunda kalıyorlar.The Athletic’te yer alan habere göre mücadele sonrası İran Milli Takımı’nın kaptanlarından Mehdi Taremi, Dünya Kupası’nda yaşadıkları zorluklara isyan etti.’FELAKET BİR DÜNYA KUPASI’Taremi’nin açıklamaları şu şekilde:”Bu felaket bir Dünya Kupası, FIFA’nın buradaki her sorunu çözmesi gerekiyor ama ne yazık ki başından beri bunu başaramadılar. FIFA Başkanı Infantino, Yeni Zelanda’yla oynadığımız ilk maçın ardından soyunma odamıza geldi ve ‘Bu sadece başlangıç…’ dedi ama grup aşaması yarın sona eriyor.’NEDEN MEKSİKA’DAN GELMEK ZORUNDAYIZ?’Lojistik ekibimiz burada değil, vize alamadılar. Nasıl oluyor da her zaman Tijuana’dan (Meksika) gelmek zorunda kalıyoruz? Tijuana’daki insanları seviyoruz. Meksika’yı seviyoruz. Alçakgönüllü insanlar ve onları seviyoruz ancak profesyonel bir ligde oynayan profesyonel bir oyuncu olarak bu doğru değil.’ELENMEMİZİ İSTİYORLARSA ELENELİM’Bu adil değil. Bizim görüşümüz, bunun adil olmadığı yönünde. FIFA için adil mi? Tamam, onlar için iyi. Ama bu adil değil. Kim bize yardım etmek istiyor? Eğer bizim elenmemizi istiyorlarsa, tamam; elenelim o zaman. Ama bu adil değil. Bize yardım edecek ekibimiz yok. Bu konulardan sürekli şikayet ediyoruz ama kimse yardım etmiyor, hiç kimse.Burada her şeye karşı mücadele etmek zorundayız. İnsanların ne istediğini bilmiyorum. Bizim bakış açımızdan bakarsak, evet, sanırım bunu seviyorlar… 90 dakika oynadıktan sonra Tijuana’ya geri dönmemiz ne kadar mümkün ki?”TV RehberiHangi maçHangi kanalda?Şimdi Keşfet
FIFA Dünya Kupası’nda son 32 turu heyecanı başlıyor
1
Ömer Faruk Sezgin Karşıyaka’yı bekliyor
681 kez okundu
2
Ali Aytemur’dan altın kafa, Bodrum FK avantajı kaptı… Bodrum FK – Çorum FK maç sonucu 1-0
196 kez okundu
3
Galatasaray’ın yıldızı Torreira’ya yumruklu saldırı!
188 kez okundu
4
Trabzonspor’un Cabral inadı! Transferde Mourinho detayı…
128 kez okundu
5
Real Madrid’de yumruklaşma! İki yıldız antrenmanda birbirine girdi
113 kez okundu