46,6600$% 0.12
53,1528€% 0.09
62,0951£% -0.01
6.130,13%1,67
4.088,75%1,54
14.274,02%0,10
17:12
KENAN GÜRBÜZ MUĞLA – Bir tatilci, Akbük Koyu’nda araçların otoparka yönlendirilerek 400-500 TL arasında ücret alındığını, bunun fiilen giriş ücreti olduğunu savundu. Paylaşımda sahilin büyük bölümünün özel işletmeler tarafından kullanıldığı, şezlong ücretlerinin standart bir tarifeye bağlı olmadığı ifade edildi. Vatandaş, “Bir işletme 1200 TL isterken, diğeri 500 TL diyor. Kıyıya sadece eşyamızı bırakıp denize girmek istediğimizde bile ücret isteniyor. Burada güne minimum bin lira harcayarak başlıyorsunuz” dedi. Aynı şikâyetler, Datça’nın Hayıtbükü Koyu’ndan da geldi. Sosyal medyada binlerce kişi “Denizler halkındır” diyerek kıyıların ücretsiz kullanılması gerektiğini belirtti. Menteşe Kent Konseyi Başkanı Nuran Aldan, Akbük Plajı’nda denize girmenin 1500 TL’ye ulaştığını ifade etmişti.
Tuz Gölü pembe oldu
1
SGK’yı dolandıran sağlık ağı çökertildi! Hastalar üzerinden büyük oyun
1267 kez okundu
2
Cumhurbaşkanı Erdoğan, İspanya Anayasa Mahkemesi Başkanvekili Huertas'ı kabul etti
927 kez okundu
3
Komadan çıkan kadın konuştu: Beni eşim etti!
899 kez okundu
4
Personel servisi tankere çarptı! Otoyolda can pazarı
824 kez okundu
5
Antalya'da sır ölüm! 58 yaşındaki adam pansiyonda ölü bulundu
538 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.