DOLAR

46,4682$% 0.04

EURO

53,2918% -0.03

STERLİN

61,4597£% -0.1

GRAM ALTIN

6.281,13%1,22

ONS

4.199,64%1,06

BİST100

14.816,04%0,55

Güneş Vakti a 13:11
İstanbul AÇIK 24°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
  • HazineSandigi
  • Gündem
  • İçişleri Bakanı Çiftçi Nevşehir'de! 'Kendimi bu şehre borçlu hissediyorum'

İçişleri Bakanı Çiftçi Nevşehir'de! 'Kendimi bu şehre borçlu hissediyorum'

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, çeşitli programlara katılmak üzere geldiği Nevşehir'de Valilik, AK Parti ve MHP il başkanlıklarını ziyaret ederek kentte yürütülen projeler hakkında Vali Hüseyin Kök'ten kapsamlı bilgi aldı.

Çeşitli programlara katılmak üzere kente gelen İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, ilk olarak Valiliği ziyaret etti.Haberin DevamıHaberin DevamıÇiftçi’yi ziyarette, Vali Hüseyin Kök, MHP Grup Başkanvekili Filiz Kılıç, AK Parti Nevşehir Milletvekili Süleyman Özgün, AK Parti İl Başkanı Muhammed Feyzi Aygün, MHP İl Başkanı Adnan Doğu ve il protokolü karşıladı.Valilik Şeref Defteri’ni imzalayan Çiftçi, kentte yürütülen çalışmalar hakkında Vali Kök’ten brifing aldı.Haberlerimizi Google’da Takip EdinEn güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.Google’da tercih edilenkaynak olarak ekleyinDaha sonra AK Parti İl Başkanlığında partililerle bir araya gelen Çiftçi, burada yaptığı konuşmada, Nevşehir’i ziyaret etmekten dolayı bahtiyar olduğunu söyledi.Derinkuyu ilçesinde 4 yıl görev yaptığını belirten Çiftçi, “Kendimi Nevşehir’e, Derinkuyu’ya ve diğer ilçelerimize borçlu hissediyorum. Vefa borcum var. İnşallah bakanlığım süresince, bu şerefli görev benim üzerimde olduğu müddetçe de elimizden geldiği kadar ilimizin, ilçemizin sorunlarını giderme konusunda bütün gayretlerimizi sarf edeceğiz. Bugünkü ziyaretimizin ve programın hayırlı olmasını diliyorum. Bu güzel karşılama ve misafirperverlikten dolayı da herkese teşekkür ediyorum.” diye konuştu.Haberin DevamıHaberin DevamıBakan Çiftçi, daha sonra MHP İl Başkanlığını ziyaret etti.Haberin DevamıBuradan Derinkuyu ilçesine giden Çiftçi, Kaymakam Esra Bozan, ilçe protokolü ve vatandaşlar tarafından karşılandı.Haberin DevamıVatandaşlarla fotoğraf çektirip bir süre sohbet eden Çiftçi, Bozan’dan ilçedeki faaliyetler hakkında bilgi aldı.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Burdur'da feci kaza! Minibüs tarlaya devrildi: Çok sayıda yaralı var

HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.